Gårdagen

Igår hände en hel del grejer :)

Jag åkte över till Danmark med papi, vi köpte massor med dricka till idag! De va så sjukt mkt folk över allt att jag höll på att svimma! Men som tur va så hade bilka massor med smakprover på olika drinkar, så jag o papi gick runt där smakade lite allt möjligt :P

Jag va även tvungen att köpa en ny klänning till idag!! Eftersom Nelly hade gjort en miss o glömt skicka ut min klänning :(:( men den jag köpte (host, fick av världens bästa pappa) är också söt!

På kvällen gick jag hem till emsan där vi hade lite middag för vickan som väljer att lämna oss på nyår! Hon o asse drog till Egypten idag, dom jävlarna! :P

Och juste! Gjorde en ganska busig grej igår ;P mihihi! Nämligen en ny tattoo :)

Love you little brother!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0