Gårdagen

Fyy, nu blev jag sjukt trött igen.. Va pigg på jobb iaf, alltid något :P

Gårdagen va sjukt mysig. När jag kom hem efter jobbet fick jag presenter, blommor och champange :)


Efter de gick vi till ölcafeét och åt middag. Och jag drack drinkar. Niclas började babbla upp massa olika ingridienser som fanns i en drink (Jag trodde de va minst tre olika drinkar han rabblade upp) Och han tyckte att jag skulle ta den, men de lät förjävla äkligt så jag beställde en annan.. Jag får min drink jag vill ha och efter ett tag kommer Niclas ut med den här:
Säger "Nu får vi se om damen får ont i magen.." Med ett flin! Tack för den, de va ju bara att dricka! Men den va fan god! En jävla blanding av olika sorters alkohol, Toppad med grädde och en citronskiva... :S Haha! Ner gick den iaf!


Ikväll blir de O´learys för att kolla på Zlatan ;) MumsMums! Men nu först ska jag ta mig ett varmt jävla bad för jag är en isboll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0