Party people!

Nu ska jag berätta lite om lördagen.

Jag kan börja med att säga att det va en av dom roligaste kvällarna på länge ;P Började med middag hemma hos mig. Gott som fan va de och jag är stolt över att jag kunde fixa ihop något så gott! :)
Efter middagen va de bara att ladda om och börja festa. Hade så roligt att vi glömde bort tiden lite så när kl va 2 kom vi på att vi kanske skulle börja tänka på att dra ut :P Så de gjorde vi, alla utom Vickan drog till KB.. Vickan sa att hon inte pallade följa med ut utan skulle röra sig hem snart men hon va inne i något intressant samtal med mamma och pappa så hon stannad kvar efter vi andra gått!

På KB va de trevligt, dansade och hade superkul med underbaraste! Va kvar där till 4 tror jag och sen va jag trött och gick hem. Trodde att jag skulle få gå hem och sova men ICKE! Där satt vickan kvar med mina päron och hade trevligt! Och när jag kom hem sa hon att de va dax att dra vidare.. P ÅEN ANNAN FEST!! Jösses! De va bara att slänga i sig lite mat och sen ta taxi vidare till Celle! Ramlade i säng runt 7 på morgonen.. LYCKAD KVÄLL ALLTSÅ! ;)

Nu ska ni få några bilder :)









Ni får nöja er med dessa bilder sålänge ;) Kanske kommer upp fler sen!

Tjing!


Kommentarer
Sofiya

Sv: Haha I feel ya ;)

2011-02-21 @ 18:50:18
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Sofiya

Sv: Jaa jag vet. Skönt ska det bli, klarar ej av denna kyla asså :S Men tiden går fort, jag lovar dig :)

2011-02-21 @ 22:45:56
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Sofiya

Sv: Haha ingen fara ;D

2011-02-22 @ 12:16:35
URL: http://sofiyaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0