Trötter!

Jag har så sjukt svårt att sova om nätterna nuförtiden.. :( Jätteirriterande för jag är så himla trött men kan endå inte somna. Somnar runt 2-3 tiden och sen är jag såklart över trött på morgon eftersom jag inte har sovit så många timmar. Bajs på det alltså!

Nu har jag precis kommit hem från en uppfriskande promenad med Vickan. Planrade lite inför imorgon och även inför min kommande födelsedagsmiddag/fest. Fyller ju snart år, 14/2 :) Då jävlar blir det partaj, jag slänger ut familjen och drar igång årets fest ;P


Hoppas inte det blir samma problem inatt. Fick tipset om att jag ska ta ett varmt bad innan jag går och lägger mig, funkar det?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0