Up there everywhere

Hemma från intervjun nu. Säger inte hur jag tyckte att det gick för de blir ju ändå aldrig något av de.. :P Så ni får helt enkelt reda på hur de gick om jag får jobbet :) Haha!

Nu sitter jag på lillebror rum igen och drygar. Finns inget att göra för faen! Alla vänner jobbar.. Varför ska alla jobba när inte jag gör de? De tycker inte jag är så bra!! :P Haha.

Saknar min Papi gör jag också! Och han har ju bara varit borta en dag och kommer ju hem igen idag, hur ska jag klara mig utan honom i flera månader? Jag kommer tvinga honom och komma och hälsa på mig minst en gång i månaden ;P Och det kan han ju faktiskt göra också! Han är ju frilansare och företaget han jobbar med "Up there everywhere" går ut på just att man kan vara var som helst i världen och jobba ;) SUPER!

Det här blev ju ett riktigt Papi inlägg.. En bild på min söta Papi? Okidoki!

 Haha, enda bilden jag hade på pappa här.. Och jag ser ut som jag vet inte vad. Men skitsamma, Papi jag älskar dig!


Kommentarer
Sofiya

Sv: Haha okej :P jag undrade vem den va ifrån. Men aa du vet säkert hur känslan är. Gud jag vet inte vad jag ska ta mig till :/

2011-02-08 @ 21:52:23
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Sofiya

Sv: I know :/ det är fan så svårt. Men inom en vecka kanske jag vet mer hur jag ska göra eller hur jag känner.. Ja, får se helt enkelt...



Yep har läst Tusen strålande solar. Tyckte om den väldigt mkt. Men Flyga drake tyckte jag nog om ännu mer. LÄS DEN! Grät mig igenom typ hela boken. den berör!

2011-02-08 @ 21:59:26
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Sofiya

Sv: Jag är likadan. Jag bölar till allt! Det behöver inte ens vara sorgligt lixom :P

2011-02-08 @ 22:05:41
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Sofiya

Sv: Haha same here. Och vi ska inte snacka om filmer o sånt. Guuud vad känslig jag är! :P

2011-02-08 @ 22:36:31
URL: http://sofiyaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0