Vino!

Ikväll blir de hemma kväll med mys och vin :) För imorgon är de jobb igen..

Och på kvällen blir de party som aldrig förr ;) Evert ska åka till Spanien och hon blir borta hela 7 månader, minst! Så vi ska ta förväl av henne.. Fast jag ska ju också vara borta under dom månaderna, så för mig kvittar de ju att hon är bort.. Fast jag kommer saknar den lilla sparven.. Fan de där lät helt fel, så klart de inte kvittar att hon är borta i sju månader. Aah, ni fattar?

Nu dax för ett varmt bad. Eller en cigg först? Ja, en cigg först :)


Kommentarer
Sofiya

Sv: Tack.. Tycker faktiskt synd om mig själv. Ja, visa kortet var ju såklart i plånboken, mina båda visa kort tom. både svenska och turkiska. fan asså!



Förutom det så var Milano A M A Z I N G ! Dit ska jag igen om jag säger så ;)

2011-02-25 @ 21:51:30
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Sofiya

Sv: Aa :/ jag var helt hysterisk asså, visste fan inte vart jag skulle ta vägen!



U're welcome, bara att komma ;)

2011-02-25 @ 23:25:28
URL: http://sofiyaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0