Ännu ett turk inlägg :P

Här kommer lite bilder på en filur som är mycket älskad av mig och Emma. Vår lilla Abi!

Nästan alltid när vi satt på Carisma kom abi gående utanför, jag och emma bjöd alltid honom till vårt bord där vi såklart bjöd honom på öl. Många roliga stunder har vi upplevt med honom! :)
Jag hade svårt att hänga med när det va dax att dansa, Abi kan sina grejor :P



Han köpte rosor till oss en kväll, snutte! (Och jäääävlar vilket stort ansikte jag har på denna bilden!?!)

Saknar som fan! Men snart är det dax igen <3


Kommentarer
Sofiya

Haha han är grym den där. Du vet att han kan typ 7 språk va?



Sv: Jag ska till ett hotell senare och hjälpa till med lite reklam och sånt. Tar säkert ett glas vin där, godaste vinet :D haha. Vad ska du göra?

2011-01-23 @ 16:01:59
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Sofiya

Sv: Haha ja han är rolig. Såg han för 2 dagar sen :P



Okej, söndags mys alltså :)

2011-01-23 @ 16:15:06
URL: http://sofiyaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0