Blääää

Freeedag. Och jag är deppig! Så in i bomben.. :( Fan asså, det här med jobb blir aldrig riktigt bra! Sitter just nu och letar för fullt men nu har jag sökt allt som går att söka.. Turkiet resan känns just nu bara som en fjutig dröm.. Men NEJ! Jag ska fixa det här.. Jag ska spendera April och Maj i turkiet så är det bara!

Väntar nu på att papi ska komma hem från stockholm så jag kan prata ut med honom riktigt ordentligt! ååh.. kollade på kl nu och ser att den bara är lite över fem.. Nu lyfter planet och det kommer ta minst 2,5 timmar till han är hemma igen! Fanfanfan, allt går emot mig nu!

Jaja, skriver väl senare!


Kommentarer
CarolinK

Mimmiiimus! Jag förstår att det känns tufft just nu.. Men jag vet att du kommer att fixa det och att turkiet resan kommer att bli av. Du är SuperMimmi och du klarar allt :) Lovelove <3

2011-01-14 @ 23:51:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0