Handla mat, komma hem med ett jobb?

Jag klarade inte att vara utan cola en enda dag.. :( Blev ett stort glas till maten, damn it! Men goooott var det!

Var nere på ica och handlade till Papi och när jag står i kassan och ska betala börjar han bakom kassa snacka lite, lät ungefär så här:

Kassan: HallåHallå!
Jag: Hej.
Kassan: Allt bra idag?
Jag: Jadå, själv också?
Kassan: Javisst, och katten mår bra?
Jag: Haha, Ja det gör han!
Kassan: Vad gör du nu då, pluggar?
Jag: Nää, jag är arbetslös.. Så finns det nått jobb här tar jag det!
Kassan: Ja men kan du kassan?
Jag: Nä tyvärr inte..
Kassan: Nähä, men du, kom ner med ditt CV till mig så ska jag fixa det till dig ;)

Och jag måste tillägga att jag inte känner personen, vet inte ens vad han heter.. Men handlar där väldigt ofta :P


Som det kan gå när man ska handla mat! Haha, det är ju bara att gå ner och lämna det och hoppas på det bästa :) Nu ska jag göra mig en god fruktsallad!

Ciao!


Kommentarer
Sofiya

Sv: Super ;D

2011-01-20 @ 19:16:58
URL: http://sofiyaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0