Rutiner?

Jag tror inte att min kropp mår speciellt bra.. Jag är konstant trött! Det är inte roligt alls att gå runt som en död zombie hela tiden..

Jag behöver få tillbaka rutinerna i livet, ett jobb att gå upp till på morgonen och en anledning att gå och lägga sig i tid på kvällarna! Idag ska jag provjobba på ett telefonsäljar företag. Jag mår dåligt inför det. Jag tycker inte det är kul att prata i telefon och nu ska jag desutom sälja en produkt! Men, jag måste testa och se om det går. Mellan 17-21 är detta jobbet måndag-torsdag och söndag.. Så där blir ju inga rutiner där heller..

Vi får helt enkelt hoppas på det bästa! Aaaahhh..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0