Turkiet resan, part 2!

Nu kommer fortsättningen!

Nyår var galet. Alldeles för mycket dricka för min del. Ett fullt glas med vodka redbull fanns hela tiden i min hand, behövde inte ens säga till när det var slut! Galet!! Vi var på Carisma hela tiden med undantag för lite påhälsningar på andra ställen då och då. På tolvslaget korkade jag upp skumpa till mig och emma som Jimboo snällt hade varit iväg och köpt eftersom det var mycket dyrare att köpa det på carisma! Haha, bra gjort! Efter tolv slaget är det nästan helt svart för mig. Kommer inte ihåg något... När jag vaknar upp dagen efter och kollar min telefon har emma ringt en miljon gånger och skickat ett sms: Du kan gärna höra av dig så jag vet att du är okej!

Jag ringer upp och det låter ungefär så här.

Emma: Hallå!
Mimmi: Hej! Vad är det som händer, du viste väl var jag var!?
Emma: Ja, men när det sista jag hör från dig är att du är hos polisen så vill jag gärna ha lite uppdatering!!
Mimmi: Va? Polisen? Vad snackar du om? Vad gjorde jag där?
Emma: Mimmi, kommer du inte ihåg slagsmålet?
Mimmi: Eeeh, nä? Vad då för jävla slagsmål?
Emma: Ja, vi hamnade mitt i ett slagsmål igår!

Haha, jaha... Då hade man tydligen varit i slagsmål på nyår.. Och jag har inte ett litetlitet minne utav det.. Däremot, rivsår i nacken och bula i huvudet. Emma hade fått en rak höger över ögat och jag hade blivit omkullsprungen, bokstavligt talat.. och sen var jag mitt i fighten..! Bra jobbat där alltså!

Nu lite mer bilder!


Fina emma på nyår! 1,5 timme tog det för mig att göra hennes hår! Men superbra blev det :D

Gökhan the barman!

Dax för skumpa!

Nyårs kyssen! :P

Dans på baren.. Där ALLA befann sig sen.. Det vet jag pga videobevis!

Så kan det tydligen gå..!


Älskade frukosten sista dagen!

Det får avsluta detta inlägget.. Så mycket galna saker hände på denna resa, men allt går inte att skriva här :) Nästa resa blir i april/maj då ska vi resa turkiet runt och se massa underbara platser!

Puss


Kommentarer
marre

WOAHAHA... lyckad nyårsfest! :D



Nä, jag hittade inte den, men hittade en annan ganska liknande inne på Cubus :P Fasen Mimmi, jag saknar dig!! Kan du inte komma hit så kan vi ut och parta? Eller ska jag försöka ta mig till Malmö någon helg?!

2011-01-09 @ 17:47:15
URL: http://maaarre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0