Turkiet resan, part 1!

Hallå!

Tänkte ta tag i det här att berätta lite om vad som hände på senaste turkey resan :) Underbara turkey säger jag bara!

Det va ju jag och emma som åkte dit, bättre resesällskap får man leta efter :) Vi började vår resa tillsammans på kastrup där vi snällt fick vänta ett bra tag, vi va där redan runt 10 på kvällen och flyget skulle inte lyfta förren runt 1. Dessutom var det försenat till 2.. eller blev det tillochmed 3? iaf, vi skulle byta plan i istanbul men det missade vi pga förseningarna så vi blev ombokade till ett senare flyg. Väl i alanya tog vi tag i en buss nisse som tog oss till antalyas otogar där vi tog en annan buss till alanya! Allt gick nästan lite för smidigt! :)

När vi kom fram till hotellet var det bara att slänga in resväskorna på rummet och byta om till lite svalare kläder och sen bar det ut på promenix! Gick längst stranden i 20-25 graders värme och bara njöt! Sen bar det av ner till hamnen för att hitta lite kläder till ems som hade glömt tvätten hemma! Väl där får jag ett samtal av en vän som vill träffas så vi tog oss till Carisma för att träffa "Gänget" det va trevligt men en viss boss snackade så vi fick sår i öronen! Och Emma och jag var tydligen inte så roliga för vi va "chokade" eller hur det nu va Bossen uttrykte sig.. Den kvällen blev det tidig hemgång, och rusning till middagen på hotellet, det stängde kl 20.00 och vi kommer inspurtandes 19.59.. Kocken fixar snällt mat till oss (Dom andra kvällarna hängde vi på dörrarna innan dom hade öppnat) :P

Nu blir det lite bilder ist, och kommentarer under dom..


Nästan framme efter många timmars resande. Och jag tror det är här min blåsa håller på att sprängas! :( )

Utsikten från hotellet!

Promenix!

En av alla kvällar på Carisma!

Han ville åka till månen.. Haha


Jag fick en egen tatuering "Mimi"

Fin utsikt från Jannes lägenhet!

Nyår! Fina pojkar hade klätt upp sig :)

Jag också!

I´m crazy but you like it, loca loca looooca!

Jag fick som jag ville på nyår! Mohaha!

Måste sluta nu, får bli ett inlägg till, där kommer jag berätta allt om nyår! Det vill ni inte missa! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0