Vodkabull seeeviyorum!

Idag är det en väldigt trött Mimmi som sitter här bakom datorskärmen kan jag lova! Blev utgång på Etage igår, treevligt värre. Va nästan nyckter när jag kom dit men det ordnade snabbt till sig. Nu tror jag verkligen att det var Vodkabullen som gjorde att jag inte har ett litetlitet minne från nyårsnatten.. Köpte en igår och den drack jag upp på en minut, och jag skojar inte.. Folket runt mig stirrade med öppna munnar, och jag fattade inte varför.. Men sen kom jag på att det kanske inte är varje dag man ser en liten brutta bokstavligt talat hälla i sig en vodkabull!

Jaja, skitsamma. Kul hade jag! Och nu ska jag iväg och fylla på mammas solkort till henne..

Tjing!


Kommentarer
Sofiya

Haha, votkabull seviyormusun?? ;)



Sv: Okej, var det bra igår då? :)

2011-01-22 @ 14:24:47
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Sofiya

Sv: Jag älskade oxå det, men sen fick jag hjärtproblem :/ o fick inte dricka koffein o sån skit. Så då slutade jag. Nu kan jag knappt lukta på votkabull :P



Nej jag har inget arbetstillstånd. Det är ganska svårt att få det och det kostar en hel del oxå.

2011-01-22 @ 15:43:42
URL: http://sofiyaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0