Lördag i blodet!

Godmorgon lördag! :)

Underbart med lördag för de betyder utgång idag! Och idag är de endast två veckor kavr tills jag är i älskade turkey igen! :D

Igår blev en sjukt mysig och rolig kväll! Jag, Vickan och Axel drog till s:t gertrud (? Om de va så de hette?) Och gick på after work! Sjuuuuukt! Om man köpte en dricka så fick man mat på köpet! :O Och fatta hur gott de va, helt sinnessjukt! Jag coh vickan trodde verkligen inte på axel när han sa de, men visst va de sant!

Efter några öl där drog vi hem till mig och satte oss i köket och fortasatte dricka :) Och pappa hade "musik quiz" för oss.. Satte på massa gamla låtar som vi skulle kunna, gick riktigt bra för oss alla faktiskt! :)


Nu ska jag göra mig iordning för jobb. Men ikväll ska jag försöka lägga in lite bilder här :)

Tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0