Torsdag!

Heeellooo!

Har typ precis kommit hem från jobbet! Jävla storm ut idag alltså. Dom har tillochmed gått ut med varning att man inte ska befinna sig ute från och med kl 22.00 ikv! Iiiih :O

Igår blev de en oplanerad kväll hemma hos vickan med dom bästa! Vi spelade Gin & Rummy, sjukt roligt kortspel som jag precis har lärt mig men jag är grrryyyymmm!! ;P Fast de är jag ju i allt :)

Ikv är de inte planerat något, ska ta mig ett varmt och skönt bad nu och sen måste jag ta hand om mina små händer också.. Jättetorra och spruckna :( Not okey!

Tjing!


Kommentarer
Sofiya

Sv: I see. Men det klarar du, I'll help u ;)



Han finns i Sverige. :P

2011-03-10 @ 18:18:35
URL: http://sofiyaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0