Vad fan är en bra rubrik till detta?

Hemma efter en jobb-dag. Har även hunnit med att slänga in fyra maskiner med tvätt, handlat mat, hämtat ut p-pills till mamma :P och hämtat ett packet :) (Och jag va hemma från jobb kl sex!!) Nu sitter jag och äter kalas puffar! Mohaha! De är min middag ikv :) Mums! I packetet jag hämtade låg där en lång-klänning jag beställt :) Får se om den passar.. Fick ta stl 34 för när jag prova den i butiken så va 36 lite stor :S Jaja, annars får jag byta till 36 för jag viiiill ha den :P Vilket onödigt snack jag håller på med nu.. Dax att gå ner till tvätten igen! Haj po di!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0