If I can do it, you can do it ;)

Ja, jävlar vad jag är stolt över mig själv! :)

Igår var det en liten "tillställning" hemma hos en kompis :) Vi åt god middag och drack gott! Eller? Dom andra gjorde de. ;) Medans dom åt fetaste hamburgarna och och drack, cider, vin, öl och champange satt jag och åt min diet mat och drack vatten! :D Så jävla stolt över mig själv asså! Fast jag ville egentligen inget annat än att kasta mig över hamburgarna för dom såg så sjukt goda ut, och de va dom säkert också! Men de kan jag äta en annan dag, nu håller vi oss till dieten ;)

Idag är det söndag och ett riktigt söndags väder, grått och trist men endå ganska mysigt! Just nu skulle jag vilja att det började ösregna och åska och blixtra! (Även fast jag är sjukt rädd för det!!) Haha.

Ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0