Mat?

Nu kommer det lite bilder på maten jag trycker i mig nu i sju dagar! En sak är säker, jag kommer inte äta soppa på väldigt väldigt länge efter det här ;)



Sallader!



Soppor.



Yoghurt med frön och russin.



Ännu mer soppa! Och Nötter.



Ägg och riskakor..



Soppa IGEN! Och lite omelett, tomat och nötter!



Sallad och lax med pesto.

Så man kan ju säga att jag äter, Sallad, ägg, soppa, yoghurt & frön/nötter.. Haha! Och de sjuka är att man äter hela tiden! Känns inte som att jag gör något annat nu för tiden! & min och Fias sms konversation består endast av massa mat bilder ;P Haha! Men vi är sjukt duktiga och jag är riktigt stolt över oss! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0