Wooopsii!

Hoppsan, inte så mycket inlägg i veckan!

Så vad har hänt sedan jag skrev senast? I lördags blev de en hejdundrands födelsedagsfest för Hildebrandt! :) och som följer blev de såklart en hejdundrands bakis söndag ;) haha!

I tisdags var jag tvungen att uppsöka läkare pga min lilla tå! Har haft nageltrång i flera veckor nu och de började bli riktigt illa! Blev tillsagd att jag skulle till den öppna mottagning dagen därpå där dom skulle se vad som skulle göras (Detta var alltså igår) hon i sin tur sa till mig att ringa min husläkare så de gjorde jag idag! Fick en tid kl 14.00 och han konstaterade genast att en enklare operation behövdes.. Så de gjordes på plats! Lite läskigt men samtidigt ganska kul att se på :P haha. Känsliga ska inte kolla på bilderna som jag nu kommer lägga upp ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0