internet shoppat..

Som rubriken säger så har jag gjort lite internet shopping.. :) Borde inte egentligen men de är ju så sjukt lätt att bara klicka hem lite saker. :( Blev två par skor och en top! Skorna behöver jag faktiskt (Hör min Pappa säga "Behöver!? Du har flera lådor fulla med skor som du inte använder unge!!") Haha woops. Men jo jag behövde faktiskit dom här två paren!! :) Topen va riktigt söt, därför fick den också flytta in i min garderobb!
 
Annars då? Snöar som tusan ute nu. Hoppas verkligen att det lägger sig ordentligt nu, så himla mysigt med massa snö. Hörde att det är värsta snökaoset i stockholm, riktigt så mycket snö vill jag kanske inte ha här i malmö, men endå lite lagom med snö! Deal? Bra! 
 
 
 
Nu ska jag göra lite mat, ashungrig för fan! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0