I love gifts!

Idag fick jag en liten present av mina söta Papi! :)

Det var den här boken:



Det är en verklighetsbaserad bok och jag verkligen älskar såna böker! Även om det ibland är väldigt jobbigt att läsa om något som är hemskt och verklighetsbaserat så blir det en mycket mer intressant läsning tycker jag!

Jag läser egentligen alldeles för lite enligt mig själv, men när jag väl börjar läsa en bok kan jag inte släppa den. I somras tex läste jag ut en bok på 500 sidor på 3-4 dagar och då får ni tänka på att det inte fanns så mycket tid till läsning tyvärr. Hände ofta att jag kunde börja läsa en bok kl 3-4 på morgonen efter en utekväll bara för att den var så bra. Självklart var det ju inte det smartaste att börja läsa då och jag fick nästan alltid läsa om dom sidor/kapitel jag hade läst ;P

Så ja, nu tänkte jag ta tag i denna boken. Lovar att ge åsikter om den när jag läst ut den! :)

Nattinatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0