Måndag

Halloj!

Solen skiner och idag är Malmö lite extra underbart! Världens bästa känsla när man vaknar av att solen lyser en i ansiktet! ;) (Och nej, jag vaknade inte precis, har bara chillat ett jävla bra tag inna jag orkade ta tag i bloggen idag) Hihi

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig i ordning för att ta mig till arbetsförmedlingen. Ska ta mig ett litet snack med dom idag. På tiden? Visst de kan vissa tycka men jag är en sån person som gärna försöker själv innan jag tar hjälp av andra. Och dessutom så tycker jag inte att arbetsförmedligen hjälper till så jävla mycket som dom borde :)

Slutat tjatat här nu, hörs senare! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0