Smash!

Även om jag sov 3 timmar mitt på dagen idag så är jag fruktansvärt trött nu. Inte så konstigt när man är sjuk kanske.. Har iaf precis fått i mig lite mat. Och tagit mig en dusch.

Och på tal om ingenting! Var tog våren vägen?? Har varit så fint väder i malmö nu i flera dagar men idag har det snöat och regnat hela dagen! :( Blir så less! haha..

Nu ska jag snart kolla lite tv (Som att jag inte gjort de hela dagen) men iaf, idag börjar den nya serien Smash! Tycker att den verkar vara bra, av de lilla jag har sett på reklamen :) Så vi får ju se om den når upp till mina förväntningar!

Och imorgon hoppas jag att jag vaknar upp frisk och pigg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0