Tattos!

Okej här kommer lite bilder på mina tattueringar. Min första tattuering gjorde jag när jag var 18 år. Den senaste gjorde jag när jag var 22 år (Dagen innan nyårsafton) Säger inte "den sista" jag gjorde eftersom jag vet om att jag kommer göra fler i mitt liv :)



Fjärilen gjorde jag när jag var 18 år. Sen lilla "svansen" gjorde jag året efter när jag va 19. Denna sitter på sidan av svanken och går ner på rumpan. Tycker fortfarande om denna söta lilla tattuering (Detta är den största jag har, är kanske 20 cm på höjden) (Gammal bild)



Mitt efternamn tattuerade jag in när jag var 20 år. Bilden gör inte tattueringen rättvisa för den är mkt snyggare i verkligheten. Gjorde asont att göra denna då den sitter på revbenen! :P (Gammal bild)



Mitt lilla hjärta på handleden gjorde jag när jag var 22 år, gjorde denna i turkiet faktiskt. Liten men så betydelsefull. Den står för allt jag älskar kan man väl säga :) (Ny bild)



Och tillslut den tattueringen som jag är mest nöjd med. Den jag tycker är finast! Min lillebrors namn. Denna gjorde jag också när jag var 22 år. (Ny bild)

Så, vad tycker ni? Vilken är er favorit? Har ni någon tattuering? Dela gärna med er! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0