Tankar

Nu när jag har kommit hem till malmö igen efter två veckor i Stockholm så känner jag bara "Neeeeeeeej!!!" Missförstå mig rätt, jag älskar mitt älskade malmö och allt och alla som finns här. Men jag är i den tiden i livet där jag känner att jag måste vara på resande fot, jag orkar inte vara fast på samma ställe hela tiden. Jag vill se nya saker, träffa nya människor och bara leva livet. Och de e verkligen de jag kan göra nu. Jag har inget som håller fast mig lixom. Kanske därför jag också känner mig så rastlös hela tiden?!
 Oj, vilket vuxet inlägg detta blev. Kände bara att jag va tvungen att skriva av mig lite! :)

Nu kommer lite bilder från min visit i stockholm, bilderna får nästan tala för sig själva :)

















Fest Fest och åter Fest!

Har haft otroligt roligt och mysigt i härliga stockholm! Har träffat både gammla, saknade människor och har även lärt känna nya underbara personer :)



Kärlek till stockholm och alla som finns där, på återseende ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0