Sommaren 2011!

Okej, då kör vi, sommaren 2011 i Alanya!

Kom som sagt till alanya den 20 april. Kom dit helt själv och bodde på ett hotell. Chillade mest runt i ett par dagar, Hälsade på alla vänner som finns där, Träffade nytt mysigt folk också. Bad en kompis om hjälp att hitta en lägenhet och de gjorde han. Efter bara en dag ringde han och sa att vi skulle gå och kolla på en lägenhet som hans kompis hade hittat (Lägenheten bredvid honom hade blivit ledig) så vi stack dit och jag tog den direkt. Fick även en bra granne som jag kände mig tryg med :P

Fixade och trixade med lägenheten och efter ytterligare några dagar kom Fia ner och vi blev sambos :) I den lägenheten bodde vi typ två månader sen hittade vi en annan som var bättre, med massa galna grannar. Det blev en hel del poolpartyn och fester där kan jag lova!

Sen började vi vår galna sommar som inhöll spännande äventyr, kaos, och en helvetes massa drama! Men när man kollar tillbaka så är det bara ett enda roligt minne hela sommaren ;) Dom där 7 månaderna känns bara som en enda månad, och de är helt sjukt!

Nu tycker jag det är dax för lite bilder. Kommer inte kunna lägga ut alla bilder som jag vill för det finns föööör många ;) Men några godingar ska jag nog kunna få in!

Bilderna kommer nog inte komma i ordning, men bilder som bilder :P




































































Okeej, det blev verkligenn en bild-boom! Hahah och detta är inte ens en tiondel av bilderna jag har. Som sagt bilderna är lite huxflux!

Två månder kvar, sen kör vi igen!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0