Va bara tvungen!

Jag va bara tvungen att lägga in ett inlägg till!
Kollade ju som jag skrev på big brother ikv. Och de va nog de sjukaste jag har sett på länge! Det är fan i mig med en kvinna som är gravid i V. 36!! Hon är hög gravid och ska föda om 4 veckor!!?? Vad fan tänker hon med? Och hur tänker Tv 11?? Nä asså att dom kan uppmuntra ett sånt sjukt beteende är ju bara fruktansvärrt! Usch & fy är allt jag kan säga! Nästan så jag verkligen inte kommer titta på det igen bara för det! Och jag hoppas verkligen att dom i huset nominerar henne direkt och att svenska folket röstar ut henne på studs!
Tack & Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0