Våååår :D

Go´dagens!

Efter mitt senaste inlägg ringde min fina Emsan och ville ut och ta en promenad. Och de kunde jag ju inte säga nej till, underbart väder ute! Vi gick & köpte oss lite chai latte och satte oss vid kanalen. Himla mysigt att sitta i solen och mysa!

Vi bestämde även att jag ska hem till henne ikv. Och vi ska baka äppelpaj! MUMS! ;)

Nu är jag både fruktansvärt trött och hungrig men jag orkar lixom inte göra något, känns för ansträngande att lägga sig ner och vila tillochmed! :P Fast jag måste nog göra de endå annars kommer jag bli grinig sen. Så jag säger väl Nattinatt så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0