Vilket trams!

God Morgon!

Eller jag vet inte riktigt om den är så himla god! Ställde kl på 8 imorse för att jag skulle upp och ringa några viktiga samtal. När jag ringer så kommer det en röst som säger att "alla våra medarbetare är upptagna just nu, var god försök senare!" Fine, tänkte jag och väntade tio minuter. När jag sen ringer igen så hamnar jag i kö och blir placerad som nr 42!!!! Gaaaaaahhh, jag är verkligen inte på humör för sånt här trams just nu!

Tur är väl att man har högtalare på telefonen så man slipper sitta och hålla i den hela tiden utan ist kan skriva ut sin frustration på bloggen! ;) Efter det här ska jag ta mig ut i stan och shoppa lite :) Måste ha något nytt att ha på mig ikväll och imorgon!

Nu ska jag återgå till telefonen!

Ha en fin dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0