Wooopsii

Jävlar! Glömmer helt bort bloggen nu när jag är i Sthlm! Sorry fan! Hihi!

Så vad har jag haft för mig sen i fredags? I fredags kom fina Fanny hem till Fia pch vi drack lite (massor) vin och gjorde oss iordning för kvällen. Sen gick vi ber och hälsade på fias granne som bjöd på ännu mer dricka! Till slut hamnade vi på Snaps där vi dansade loss :) när de va dags att ta sig hem fick jag för mig att ringa ett samtal, jag blev arg och skrek o hade mig.. :( men de blev ett lyckligt slut iaf fall ;) hihi

I lördags va de bara att hoppa in i duschen för att fixa till sig för ännu en party natt. Då åkte vi först hem till fias kompis Micke där de fanns lite folk och den åkte vi alla till Magenta! Rolig kväll :D

Nu i veckan har vi hittat på lite bus också ;) har bl.a. Träffat Tommy som jag inte har träffat sen i typ september! Och jag kan säga så här, efter att ha träffat den killen i två timmar har man gjort ett träningspass för en vecka!! Man skrattar så man döööör när han sätter igång! Haha!

Imorgon är de fredag igen och sista kvällen jag är i Sthlm, så imorgon är de all in som gäller ;)

Later!

<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0