18 år!

Igår firade vi lillebror som fyllde arton år!! :O kan inte fatta att han är så stor nu!

Så igår firade jag och Felix honom med att sättas oss på ölcafe't och drack öl :) och eftersom att typ alla där visste att han fyllde år så bjöd dom honom på shot! Och dom hade hält över mkt tabasco i!! Hahaha han höll på att döööö! Och jag höll på att dö av skratt! Något jag aldrig mer kommer göra! För såklart va ju jag tvungen att ta en också och jag säger bara fyyyyyfaaan!! Haha!

Dom säger att dom har en shot som är så men d tvivlar jag starkt på, vem skulle betala för något så vidrigt?

Later! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0