Monday!

Idag har jag varit himla duktig, klappar mig själv på axlen! ;)

Idag gjorde jag ett helvetes pilates pass! Jag och Fia pushade varandra till att göra de. Och fy bubblan vad svettigt de va! :D

Efter de tog jag mig ett långt och skönt bad. Kände mig som en helt ny människa efter de. Och sen lagade jag en god kycklingsallad till mig och lillebror, mims!

Papi kom hem från stockholm idag också och han gav mig en uppgift som var att skriva in en helvetes massa sidor material på datorn, så de gjorde jag. Fast orkade inte göra klart allt så får fortsätta imorgon, kl är ju trotsallt två nu och jag behöver min skönhetssömn ;)

Så, nattinatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0