Apoteket

Tja!

Idag har Jag, Fia & Vicky varit en liten sväng på stranden! Satt mest och snackade skit och rökte :P Mysigt var de.

Efter stranden åkte jag och Oscar till Apoteket och fixade medicin till mig så jag blir frisk någon gång och ikv blir de verkligen en tidig hem gång för mig, ska typ bara käka lite sen gå hem och lägga mig! Eller ja, först ska jag prata med Gollii såklart ;) Saknar den människan så otroligt mycket att de inte är sant :(

En sjuk men glad tjej på stranden idag :)



Kommentarer
felicia - fotokobran

för 400 kronor får du en personlig design, personlig header och en egen domän som räcker i ett år! Lät detta intressant, kontakta mig på : [email protected] :)

eller i en kommentar på bloggen! :)

2012-06-03 @ 14:06:03
URL: http://fotokobran.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0