Bloody!

Ååååh, vaknade upp med ännu mer ont i halsen imorse än jag gjorde igår! Jag som trodde jag skulle vara frisk idag! Kanske för att jag va dum och satt på en uteservering igårkväll i bara kofta typ? :/ Aaah, dumma flicka när ska du lära dig!?

Just nu känner jag bara att jag vill äta glass för att lindra smärtan! Känner mig typ som Pappan i filmen sunes sommar när han vaknar upp på morgonen och skriker efter kaffe! Kaffekaffekaffekaffeeeee! Fast i mitt fall är de Glassglassglassglassssss!!! :P

Anyhoe.. Träffade två godingar på ölcafét igår kväll! Vickan & Emsan! Vi skulle enligt min Mamma dricka vars en bloody mary eftersom att de görs alltid den 28 februari till minne av en vän som gick bort för många år sedan. Men bloody hell vad äklig den va! Jag och Vickan kunde verkligen inte dricka den medans Emsan sörpla i sig sin glatt :P




Bloody Mary.. Verkligen inte min cup of tea om jag säger så!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0