H-F-V-H

Halmstad-Falkenberg-Varberg-Halmstad

Idag har jag varit runt i Falkenberg och Varberg och gjort lite uppdrag. Det gick bra som vanligt och de va jättelätt att hitta till dom ställen jag skulle till.. Jag är alltid så stressad över att jag inte ska hitta till ställen som jag aldrig har varit på förut, men de gick som sagt himla bra.

Sen har jag även varit och överraskat min farbror och hans fru. Blev lite vin och massa skitsnack ;) Imorgon fyller farbror år så då ska jag med dom ut och äta, trevligt! :)

Nu är jag hemma hos Famo & Fafa igen. Tänkte lägga mig och läsa lite nu, himla trött efter allt resande idag!

Nattinatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0