Jävla skit!!

NU är jag irriterad.. Min jävla (älskade) phoney vill inte göra som jag vill! Har försökt blogga från henne hur länge som helst nu. Men de går verkligen inte, så får blogga från datorn ist.
Dessutom har jag fått feber! Jävla skit asså.. Blir aldrig av med den satans förkylningen :( Blöörk! Hoppas på att kunna somna tidigt ikv och få en riktigt ordentlig natts sömn!

Och en annan sak som irriterar mig lite är att min nya berlock inte passar in till som andra berlockerna jag har på mitt armbamd.. Men de får gå endå! :)



Jeejee.. Detta får nog bli sista inlägget för idag! Natti..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0