Love

Tjeeenis!

Gud vilket underbart väder de har varit idag! Riktigt vår :D Blir så himla pigg och glad då, och det vet jag att de är många fler som blir!

De där mötet jag skulle på idag blev inställt pga att den jag skulle träffa va sjuk. Se de blev flyttat till en annan dag. Så istället så gick jag till 3 och snackade lite abonnemang. Ska förmodligen skaffa ny telefon, blir nog en iPhone 4s ;)

Sen gick jag och köpte ett par skor också, kan verkligen inte låta bli! Hihi.. Efter det så mötte jag Pappa och vi tog oss en liten (Ganska lång) promenad i det fina vädret. Hamnade på mobilia och kollade in lite butiker. Pappa va snäll och köpte ansiktsmasker till mig :) Snällaste Papi! Så det ska jag pyssla med ikväll, ha en riktig mysig spakväll och ladda upp mig inför imorgon!

Hörs senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0