Min lördag.

Igår samlades vi några stycken och åt tacos och såg Mello finalen :) Och efter de blev det såklart fest ;) Vin i massor och turkiskpeppar shots! Muuuums på de asså!

När kl började närma sig ett (Tror jag) så drog vi vidare till KB där det blev massa öl och dansande! Jag lyckades även sätta mig på rumpan när de va dax att gå hem då jag missade den lilla avsattsen ner till dansgolvet. Men de bjuder jag på ;)

Idag har jag inte mått super bra om man säger så :P Men nu börjar de ordna upp sig. Ska strax äta middag och sen ska jag hem till Emsan och mysa lite. Tror nog att de blir att vi kollar på Big Brother :)



Körde helsvart igår och blåa naglar och blåa klackar :)

Later ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0