Saknar!

Något jag saknar fruktansvärt mycket är mitt "hästliv" Tiden när ingen kunde slita mig från hästarna! Ville man hitta mig så var de bara att gå till stallet och leta. Antingen så fanns jag på en hästrygg eller i en box och gosade med min lilla älskling!

Jag och Vickan har snackat en del om att försöka ta oss någonstans och rida lite. De hade varit så sjukt kul och mysigt! Så de hoppas jag verkligen att vi kommer göra snart! :)

Här kommer lite gamla bilder på mig och världens vackraste djur! <3



Jag och Pepsi.



Jag och Shakira.



Jag och Rasmus.



Jag och Pepsi.

Som sagt, fyfan vad jag saknar de här! Vill verkligen ta tag i ridningen igen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0