Söndag

GomorronGomorron!

Söndag idag. Och det är riktigt söndagsväder. Mamma sa dessutom att de va askallt ute! Fast de tycker inte jag gör något för då kan jag ligga inne i min mysiga säng hela långa dagen utan att skämas! ;)

Igår blev de som sagt Tapas och Sangria. Vi befann oss hemma hos Helena och de va Jag, Vickan, Helena & Evelina. Kristina droppade in efter en stund också! De blev massa Sangria och skitsnack och när kl närmade sig halv två drog vi vidare till KB!

Kb va lite av en besvikelse igår, inte tråkigt men inte så roligt som de brukar vara lixom.. :/ Kanske bara va jag, jag vet inte :)

Nu kommer de lite bilder.. Inte många för jag har ju aldrig med mig en kamera längre! Sjukt dålig på de där. Ska försöka skärpa mig!



Mums!



Jag lyckades hålla koll på läpparna hela kvällen! Mihihi



Jag va lite svullen i ansiktet igår! Men jag va lika glad för de ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0