Torsdag

Nu är jag hemma igen efter allt flängande :) Ligger i min sköna säng med datorn på magen! Undeeeerbart!
Är så trött nu att jag knappt kan hålla ögonen öppna.. Kommer bli tidigt i säng för mig idag tror jag :)

Skulle som sagt gå och beställa tid hos min tattuerare men när jag kom dit så va de stängt.. Typiskt :( Får gå dit imorgon ingen och kolla om de är öppet. Eller så ringer jag istället, kanske bättre :)

Innan det var jag även en sväng på gammla jobbet och gosade lite med djuren och människorna som va där. Har tyvärr inte varit där sen jag kom tllbaka sist så det var verkligen på tiden ;)

Och tillslut har jag även varit och låst upp phoney så att Felix kan ha ett kontant kort i henne :) The story of my day.. :P

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0