Phoney 2.0

Har inte blivit så mycket uppdatering idag :)

Va ju som sagt ute och gjorde ett uppdrag innan idag och de gick bra, som alltid. Aldrig några problem att utföra dom. På arbetsförmedlingen gick det också bra. Snabbt och smärtfritt ;)

Jag va även och hämtade min nya Phoney idag! Hon får heta "Phoney 2.0" Hihi. Efter det så följde jag med Papi till stan en sväng och kollade lite saker. Och följde även med honom till Ica och handla mat. Sen va det jag som ställde mig i köket och gjorde en god middag :)

Och just de! Var kom den jädrans vintern ifrån? Jag vill ha de varma vårvädret tillbaka! Det räcker med kyla nu!! :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0