Vatten

Har precis sökt lite på internet om hur man kan försöka bota en förkylning så fort som möjligt. Hittade inte specielt mycket nytt. Drick mycket vatten, ät mycket C-vitamin och allt de där vanliga. Men på tal om rökning så hittade jag ännu en anledning till att jag borde sluta. Rökning dubblar risken för att bli förkyld!

Jag är ju förkyld stup i kvarten. Så jaa, sluta röka bums! :)

Och de där med att dricka vatten borde jag bli mycket bättre på. Jag vet om att jag dricker alldeles för lite vatten. Har för mig att man ska dricka minst 2 liter vatten om dagen!? Jag dricker nog inte ens en halv liter.. :/





Drick mycket vatten mina vänner! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0