My life in words!

Woopps, nu gick det långt mellan inläggen igen. Sorry! Men så blir det helt enkelt ibland ;)

Får väl börja att berätta lite om valborg? Den spenderades med fina vänner i Lund, supandet började redan kl 9.00 på morgonen och med lite mat i magen blev man ganska packad lite för tidigt.. Men jag klarade av att festa enda fram till kl 22.00, längre än vissa andra ;P

Tisdagen var jag bara hemma och va sjukt seg typ så där finns inte mycket att berätta om!

Onsdagen träffade jag fina Tess som jag inte har sett sen i Januari, sjukt hur fort tiden har gått! Vi åt en god lunch och började sen dricka lite Fanta & Rosé. Efter ett tag kom Sandra hem och då mötte vi upp några kompisar till henne, åkte till västra hamnen och chillade där ett tag sen fortsatte vi hem till en av grabbarna. Där blev det ännu mer vin och vattenpipa (Sjukt längesen jag rökte vattenpipa, mums) Efter det va jag och Tess party sugna så vi drog till Lilla och satte oss på Centilier & Gram. Träffade trevligt folk och fortsatte sedan mot Crown, inte de roligaste stället men de va de enda som va öppet ;) En mycket rolig dag och kväll kan jag väl lugnt påstå :D

Torsdag & Fredag hände inget speciellt.

Lördag blev det grillmys hemma hos Vickan med fina vänner och efter det blev det ett sista KB, fick nämligen veta att jag åker tillbaka till Turkiet nu i veckan! Lite bitter sweet fast mest sweet, saknar allt där nere och ska bli kul att komma igång igen ;) Lördagen va en av dom bästa på länge, tack för det! :D

Lite snabb update fick ni nu, ska försöka vara lite bättre på regelbunden update när jag är tillbaka i turket :)

image description

Just nu känner jag mig såhär. Tänkte skriva att det är väl allt festande den senaste veckan, men jag måste ju bara vänja mig vid de!!

Go´natt!


Kommentarer
CarolinK

Miiiiimmms!! Have fun in turkey! Ta det lite sådär lagom lugnt och uppdatera mig om vad som händer med allt. Jag ska hålla dig uppdaterad om hur det går för mig :) Pussis <3 <3

2012-05-07 @ 23:21:27
URL: http://makemebreathe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0