Lovely weekend!

Hejsan hoppsan!

Ännu en helg har passerat, går verkligen fort nu. Blir ofta så när man faktiskt har något att se fram emot ;)

Har jobbat denna helgen och det har varit himla kul! Tycker faktiskt om mitt jobb väldigt mycket även om det är tidiga mornar! ;)

Efter jobbet igår träffade jag söta Carolin i stan för en mysig fika och lite strosande i stan. Väldigt mysigt!

Efter jobbet idag hade jag en dejt med fina Tess. Det blev häng i västra hamnen. Fika och massa solsken! Helt jävla underbart. Det är sjukt hur bra man kan må av att solen tittar fram! :)

När jag kom hem var det bara att vända i dörren för att gå till ölcafet och ta ett glas vin med mamma och pappa, blev även att vi åt middag där.

En mycket bra och trevlig helg med andra ord! ;) Nu är jag hemma och ska sova strax, upp tidigt imorgon för att gå på kurs!

Natti natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0